عشق وعشق

عشق وعشق

بیا تو تاخودت ببینی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 2926
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 2




تکست zedbazi

 ورس 1 : (سهراب ام جی) 
حالا میاد آقا با من دست میده،سلام // میگه ام جی تو همون لشی هستی که الان میخوام نزدیکش نیام 
ولی اینی که هستم باز بهتر از اونیه که غینیه رسما // یا که اونایی که رفتن و بینی رو بستن ... جوون 
مثه تازه عروسای سینی به دستن // این چاقالا جدیدا یه کارایی میکنن که من تاحالا ندیدم ... آره 
بابای عزیزم گفتی نمره بیست تو میدی بم // الان میگی عمرا نیست امیدی بت 
چون شنیدی که میگن سهراب که هرکجا میره // چشا تنگ و باریکه کل عصرو خوابیده،همش از خماریه 
چرا هر دوثانیه،منگ و قاطیه // حتما برگو چاقیده،یا که سنگو سابیده مثه گچ دیوار // لش و بی آر می ترسیم دیگه نشیم بیدار 

کروس 1 : (مهراد هیدن) 
پدر من بد منو نگا میکنه (پدر من) / پدر من بعدش منو صدا میکنه (پدر من) 
میگه تو که بیکاری / تا لنگ ظهر که میخوابی / پدرم ببخش ولی من از دست رفتم (2 بار) 

ورس 2 : (علیرضا جی جی) 
فکر میکنم بد بار اومدم // هربار اومدم خونه،لخت،انگار از بار اومدم 
بهم میگی باهات کم راه اومدم؟ // بدبخت باهات ده بار اومدم 
رفتیم باهم کلانتری // هرچیم خواستم حالا برام خرید 
الان ولی دیگه آفتابی نیست // زندگی تلخه اما کافی نیست 
چون من دیگه مردم و ریش دارم // دو رو ورم همه زردن و نیش دارن 
ولی جی جی زنبور میزنه // ها ها گرفتی ؟! زن بور میزنه 
منم اینو میدونم که تهران اینه و اینجا دیوونن // ملت هرشب بیرون میمونن // باهم دیگه اینو میخونن ... پدر من 

کروس 2 : (مهراد هیدن) 
پدر من بد منو نگا میکنه (پدر من) / پدر من بعدش منو صدا میکنه (پدر من) 
میگه تو که بیکاری / تا لنگ ظهر که میخوابی / پدرم ببخش ولی من از دست رفتم (2 بار) 

ورس 3 : (مهراد هیدن) 
گیج و ویج تو یه دایره می چرخم مثه پرگار // دستامو سفت بگیر چون الان لب پرتگام 
امروزم وصله به دیشب  // خسته چت خوابم میاد ولی این چشا بسته نمیشن 
حال نمیکنم آفتاب اومده بیرون باز // موندن خونم از دیروز بام 
باز رفتی // شدم فاز منفی //با اون لیوان و با اون سیگار توش 
صبح تا شب بیداری،روحتو میشکافی // میخوابی روز و چیواس و بلوز 
واسه همینه که عکست تو آیینه بام میره // باریک و خالی و تاریکه 

ورس 4 : (سیجل) 
ظهر پامیشم دیگه نیس بابایی // بگه هیس لالایی 
میزنم ریز با چایی // حال میکنم با زندگیم مثه فوتبالیست با لایی 
چون دنیا خوبه // دورم دوتا بوره 
نمیخوام پاشم صبحا زوره؟؟!! // تا تو لواسون لب اسون میدن، برنامه 9ماهه جوره 
پدر من، پسرتم // گیراتو بکن یه ذره کم 
آرتیستم // پاش وایمیستم // انقدر بد نیست که سر جمع 
میدونم زندگیم جهنمه // ولی انقدر فن دورمه 
اینجا هوا خنکه // دورگه میان میندازن لبامو لکه 
اااا مست و لش چت و ولگردم // درس و مشق یهو ول کردم 
حد و مرز و دیگه رد کردم // تو ترس و لرز و پای دل دردم 
پاس بده یه کام // صاف مثه بکام 
انقدر بکشم خواب بره چشام // پدر ببخش منو یه روزه میبینی که تش همو 

بریج : (مهراد هیدن) 
بابایی یاده روزایی که میخوندی لالایی / بابایی ما پایینم و تو اون بالایی 
بابایی یاده روزایی که میخوندی لالایی / بابایی بابایی بابایی ..... (2 بار)
 
اوترو : (مهراد هیدن) 
پدر من بد منو ... / پدر من بد منو نگا میکنه (پدر من ) 
پدر من بد منو نگا میکنه / پدر من بد منو نگا میکنه / پدر من بد منو نگا میکنه


m

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ساناز سلیمی تاريخ: پنج شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.به وبلاگ عشق وعشق خوش اومدید.من ساناز هستم. امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب